Zaful Women's Day 2018

Przeglądając Internety wpadła mi w oczy strona Zaful Women's Day. Hmm no dobra - zachęcający rabatami banner, a w środku Women's Day offers i Womens Day deals. Zniżki, promocje, kolorowo, fajnie.
Zajrzyjmy do środka. Już widzę, że coś tu wybiorę! Cała masa ciekawych, letnich propozycji. To dobry moment, by wyhaczyć fajne zestawy póki jest jeszcze pełna rozmiarówka.



Sukienka Lemon Print Belted Dress - White And Yellow

Piękna, zwiewna sukienka w żółte kwiaty - w sam raz na letnie wycieczki poza miasto.



Torebka listonoszka Novelty Camera Shaped Cross Body Bag - White And Black

Fajny pomysł dla amatorów fotografii albo selfie ;) Ciekawy wzór. Lubię małe torebunie.

Espadryle na koturnie Ankle Strap Wedge Heel Sandals - Brown

Do takiej sukienki zdecydowanie sandałki! Espadryle na koturnie podkreślą sylwetkę i będą bardzo wygodne.


Delikatne piórka nadadzą stylizacji lekkości. Pozłacane elementy będą dobrze współgrać z beżowymi espadrylami.



Kwiatowe etui uzupełni look - podoba mi się ten motyw i z pewnością zaopatrzę się w taki kolorowy case.


Co sądzicie o mojej propozycji zestawu od Zaful? Sprawdzi się w ciepłe, letnie dni?


Komentarze

  1. ta sukienka w cytryny jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ten sklep i widzę, że zaczynają się już pojawiać piękne wiosenne sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest magiczna. Szkoda, że nie mają stacjonarnych sklepów. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj właśnie, szkoda. Ale bardziej szkoda, że wysyłka trwa tak długo do Polski :(

      Usuń

Prześlij komentarz

Twoje zdanie jest dla mnie bardzo ważne, dlatego dziękuję Ci za wyrażenie swojej opinii :) Odwiedzaj mojego bloga regularnie, a ja będę miała motywację by pisać coraz ciekawiej.

Popularne posty